علیرضا کریمی
کاربر
- 2013-11-01
- 42
- 65
فرض کنید که شما به عنوان کارشناس انفورماتیک شرکت *** استخدام شده اید. در روز اول فعالیتتان، اطلاع می دهند که برای سرپرستتان مساله ای پیش آمده و نمی تواند در محل کار حاضر شود. نیم ساعت بعد سیل تلفن ها و شکایات به سوی شما سرازیر می گردد. کاربران می گویند که تماس هایشان گهگاه قطع و وصل می شود. پس از بررسی متوجه می شوید که تلفن ها بر روی بستر VoIP قرار دارد. با بررسی بیشتر مشخص می شود که بین دفتر اصفهان و تهران ارتباط از نوع MPLS است و تماس های خروجی همگی از این کانال به تهران منتقل شده و سپس از طریق سانترال دفتر تهران تماس برقرار می شود.اگر بخواهید شغلتان را نگه دارید، مجبورید که سیستم را اصلاح کنید. برنامه پیشنهادیتان برای عیب یابی این مساله چیست؟
با تشکر کریمی
با تشکر کریمی