با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما همکاران و دوستان بزرگوار
همکاران و دوستان عزیز میخوام برگه چک هایی که به شخصی میدهم روی برگه چک بانکی مثلا تاریخ و مبلغ چک و همچنین نام شخص با کامپیوتر بنویسم و برگه چک رو توی پرینتر بذارم تا از این طریق روی برگه چک نوشته بشه.از همکاران و دوستان گرامی کسی هست در این زمینه کمک کنه؟اگه اموزشی واسه اینکار با اکسل یا ... و یا نرم افزاری هست در اختیاربنده بذارین ممنون میشم
همکاران و دوستان عزیز میخوام برگه چک هایی که به شخصی میدهم روی برگه چک بانکی مثلا تاریخ و مبلغ چک و همچنین نام شخص با کامپیوتر بنویسم و برگه چک رو توی پرینتر بذارم تا از این طریق روی برگه چک نوشته بشه.از همکاران و دوستان گرامی کسی هست در این زمینه کمک کنه؟اگه اموزشی واسه اینکار با اکسل یا ... و یا نرم افزاری هست در اختیاربنده بذارین ممنون میشم