تشکر مهندس اما هر کاری میکنم در نمیاد لطفاً نحوه جدا کردنش رو یه کم راهنمایی میفرمایید منظورم این است که از بدنه ماشین جدا نمیشهتیبا...
فرمان راهنما زدن هتگام قفل کردن از یونیت قفل مرکزی هست که زیر داشبورد سمت راننده هست. موقعیت دقیق میشه اطراف دستگیره کاپوت جلو.
هنگام قفل کردن یونیت قفل مرکزی توسط یه رله تمام راهنما ها رو روشن میکنه که میزان جریان تقریبی بالای 5 امپر هست و از اونجایی که پلاتین یا کنتاکت رله ضعیف هست زود خراب میشه.
تعویض کل یونیت قفل مرکزی هم به همراه ریموت هست.
راحتر اینه که رله راهنما توی یونیت قفل مرکزی تعویص بشه.
اگر منظورتون یونیت قفل مرکزی هست. به صورت کشویی وصل به بدنه هست. بکشید به سمت راست ازاد میشه.تشکر مهندس اما هر کاری میکنم در نمیاد لطفاً نحوه جدا کردنش رو یه کم راهنمایی میفرمایید منظورم این است که از بدنه ماشین جدا نمیشه
مهندس تشکر از راهنمایی شما ،اگر منظورتون یونیت قفل مرکزی هست. به صورت کشویی وصل به بدنه هست. بکشید به سمت راست ازاد میشه.
در مورد اینکه فقط راهنمای یک طرف کار میکنه هم مربوط به مدل مدار یونیت هست. معمولا یه رله دوبل دوکنتاکت هست. که ممکنه یکی از کنتاکت ها کثیف باشه و جریان برقرار نشه.
باید یا یه تستر دوتا سیم خروجی راهنما ها رو تست بگیرید و ببینید کدوم سیم خروجی نداره و بعد پین مربوطه رو توی یونیت دنبال کنید و رله راهنما رو پیدا کنید. در پایین لینک مربوط به سیم های راانما در سوکت هست. معمولا سیم راهنما ها به رنگ سبز و قهوه ای هستند.
پین های سوکت قفل مرکزی
باعرض سلام خدمت شما یونیت باز شد 4تا رله داشت با تست گرم سالم بودند uln2003 داشت سالم بود تمام قطعات تست شدند سالم بودندتیبا...
فرمان راهنما زدن هتگام قفل کردن از یونیت قفل مرکزی هست که زیر داشبورد سمت راننده هست. موقعیت دقیق میشه اطراف دستگیره کاپوت جلو.
هنگام قفل کردن یونیت قفل مرکزی توسط یه رله تمام راهنما ها رو روشن میکنه که میزان جریان تقریبی بالای 5 امپر هست و از اونجایی که پلاتین یا کنتاکت رله ضعیف هست زود خراب میشه.
تعویض کل یونیت قفل مرکزی هم به همراه ریموت هست.
راحتر اینه که رله راهنما توی یونیت قفل مرکزی تعویص بشه.