آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

شركت پست توزيع سيم‌كارت‌هاي هديه ايرانسل را آغاز كرده است

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,774
29,828
ایران
شركت پست جمهوري اسلامي ايران توزيع سيم‌كارت‌هاي هديه مشتركين ايرانسل را آغاز كرده است.

دو تا چهار روز پس از طی مراحل اعلامی، سیم‌کارت هدیه ايرانسل به وسیله پست به نشاني كه از سوي مشتركين اعلام شده، ارسال مي‌شود.
ايرانسل با تمديد طرح عرضه سيم‌كارت‌هاي هديه كه پيش از اين از 12 تا 22 بهمن مهلت داشت، براي تمامی افرادی که در فاصله 12 بهمن تا 16 اسفند 86 سیم‌کارت دائمی یا اعتباری ایرانسل خریداری و پس از تكميل ثبت‌نام، نخستين تماس را برقرار كنند، يك سيم‌كارت اعتباري به عنوان هديه ارسال خواهد كرد.
مشترکین می بایست در اين فاصله زماني نخستین تماس را از سیم‌کارت خریداری شده برقرار کرده و ثبت‌نام خود را تکمیل كنند و با ارايه نشانی درست و کامل به همراه کد پستی 10 رقمی محل سکونت خود هنگام خريد سيم‌كارت، سیم‌کارت هدیه به آدرس آنها ارسال خواهد شد.
براساس اين گزارش، تحویل سیم‌کارت‌های هدیه، تنها از طریق پست به آدرس محل سکونتی که به هنگام ثبت نام توسط مشتری اعلام شده است، صورت می‌گيرد و چنانچه مشترکین پس از برقراری نخستین تماس و تکمیل ثبت‌نام در فاصله 12 بهمن تا 16 اسفند 86، جهت تائید کد پستی خود اقدام نكنند، ارسال سیم‌کارت هدیه امکان پذیر نخواهد بود و سیم کارت هدیه باطل خواهد شد.
درصورتی‌که پس از دو بار مراجعه مسوول اداره پست برای تحویل سیم‌کارت هدیه، مشتركين در محل حضور نداشته باشند، سیم کارت هدیه به مناطق پستی (در تهران) و یا دفتر مرکزی پست (در شهرستان‌ها) ارجاع داده می‌شود.
در این شرايط مالک سیم‌کارت می بایست تا پیش از پایان مهلت 30 روزه با اصل مدرک شناسایی معتبر برای دریافت سیم‌کارت مراجعه کرده و پس از دریافت سیم‌کارت آن را فعال كند چرا كه در غیر این صورت، سیم‌کارت هدیه باطل می‌شود.
سیم‌کارت هدیه نیازی به ثبت نام ندارد، زیرا این سیم‌کارت به صورت خودکار در سیستم ایرانسل، با مشخصات ارايه شده به هنگام ثبت‌نام سیم‌کارت اولیه، به نام مالک آن سیم‌کارت ثبت می‌شود.
محدودیتی در تعداد سیم‌کارت‌هایی که هر فرد می‌تواند خریداری كند، وجود ندارد ولی به علت محدودیت تعداد کل سیم‌کارت‌های هدیه، در صورت خریداری بیش از پنج سیم‌کارت نهایتا پنج سیم‌کارت هدیه برای هر فرد ارسال می‌شود.
مشتركين براي پيگري سيم‌كارت هديه خود مي‌تواند يك پيام كوتاه بدون متن از خط خريداري شده به شماره 138 ارسال و يا به سايت اينترنتي ايرانسل به نشانس www.irancel..ir مراجعه كنند.
قیمت سیم‌کارت‌های ایرانسل مطابق بهای تخفیفی اعلام شده برای جشنواره زمستان تا بهار، معادل 75 هزار تومان برای سیم کارت دائمی و 15 هزار تومان برای سیم‌کارت اعتباری است.
 
بالا