آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

رایج ترین مشکل در تعمیر ecu .خرابی ایپرام .

محمد کارخانه

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
vip
به نظر شما اساتید . علت خرابی پی در پی ایپرام . در مدلهای که بصورت دستی گاز سوز کرده اند . مخصوصلآ در s2000 چیست ؟ چرا برنامه اولی خودش را بعد از گاز سوز کردن تا حدود یک سال خراب نمی کند . ولی بعد از برنامه ریزی مجدد هر چند وقت یک بار برنامه را به هم میریزه . حالا به نظر شما برنامه ای فابریک خودش . با این برنامه های که ما میریزیم فرق دارد ؟ یا قسمت دیگری از ECU حساس میشود که برنامه را اینطور زود زود خراب می کند . با تشکر
 

farah676

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
vip افتخاری
کاربر
2007-08-22
4,688
62,033
اصفهان
با عرض سلام

عزیزم برای اینکه از خرابی مجدد جلوگیری کنید پایه های 1 و 2 آی سی 95080 را به هم اتصال دهید و با اینکار اشکال فوق دیگر ظاهر نمیشود و تنها در موقع وصل کردن دیاگ ، خطا ارتباط با ایسیو مشاهده میشود و برای تنظیم کردن ایسیو از گزینه " مقدار دهی اولیه" باید استفاه کنید
 

hwemrwo

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2010-11-11
61
485
بوکان
سلام.عدم ناتوانی تشخیص گاز خروجی از اگزوز و ناتوانی ایسیو از تشخیص نوع پالس ارسالی از سنسور اکسیژن باعث خرابی دامپ
درون ایسی اییپرام شده.
جهت جلوگیری از این کار بعد تعمیر هر ایسیو شما یک رله 5 پایه تهیه کنید.
پایه یک رله را به برق 12ولت سر شیربرقی رگلاتور وصل کنید
پایه دو رله را به منفی سر شیر برقی رگلاتور وصل نمایید
پایه سه و چهار رله را به سیم A3 سوکت خاکستری وصل کنید.
در صورت خطای سنسور اکسیژن از پایه B3 استفاده کنید به جای A3

تا در زمانی که خودرو روی گاز CNG and LPG میکند سنسور اکسیژن هم برود روی حالت افلاین مانند پمپ بنزین.


همکاران گرامی جهت برنامه ریزی ایسی ایپرام برنامه خودش را EDIT (ویرایش) کنید.
از خط 00 تا 90 را بزارید داده های خودش باشه به 90 به اخر همه اش رو ّّ00 00 کنید.
 
بالا