سلام و وقت بخیر خدمت همکار گرامی علت سوختن داشتن ولتاژ بالا روی پایه ترانزیستور قدرته که علت خرابی و شورت بودن سه پایه های قبل ترانزیستوری که سوخته اس با تعویض اون ردیف میشه و از tip35و 36 سری C استفاده کنید خیلی قوی تره نسبت به a1943
ممنونم والا من تو مشهدم و برای قطعات میرم یک راست پاساژ مهتاب طبقه دوم هر وقت قطعه گرفتم یک در میان خراب بودن.
.
طبق کمک دوستان عزیز خازن های صافی که باد کرده بودن تست کردم یکیشون از دو طرف شارژ و دشارژ میشد(یک سمت به آرومی شارژ میکرد) ولی خازن دیگه از یک سمت شارژ و از طرف دیگه مولتی متر عدد ۱ بدون تغییر نشون می داد. در ضمن تمام قطعات دیودها مقاوت ها رو هم تست کردم سالم بودن فقط تجربه تست خازن عدسی رو ندارم که نتونستم بفهم درستن یا نه
سلام و وقت بخیر خدمت همکار گرامی علت سوختن داشتن ولتاژ بالا روی پایه ترانزیستور قدرته که علت خرابی و شورت بودن سه پایه های قبل ترانزیستوری که سوخته اس با تعویض اون ردیف میشه و از tip35و 36 سری C استفاده کنید خیلی قوی تره نسبت به a1943
خازن باد کرده باید تعویض بشه تست کردن نداره
اگر هم واستون مهمه باید با خازن تستر تست کنید
خازن عدسی هم همینکه نشتی و اتصال کوتاه نباشه و ظاهرش ترکیده نباشه سالمه
دلیل سوختن آمپ شما هم همون دوتا خازنه
سپاس ازوقتی که شما و دوستان برای حل این موضوع گذاشتندر حال حاضر جایی رو سراغ ندارم که قطعات اصلی بفروش برسه بنده ساکن مشهد هستم اگه دوستان آدرسی به غیر از پاساژ مهتاب برای تهیه قطعه اصلی دارن بی زحمت قرار بدن.سلام . خازن های باد کرده حتما تعویض شوند. ضمنا از جای دیگری ترانزیستور بخرید. جنس ترانزیستور مهم میباشد.