رییس سابق شورای اصناف کشور گفت : تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه اصول مشتریمداری را فراموش کرده و کمتر برای رفع مشکلات مشتریان تمایل نشان میدهند .
" محمد آزاد "افزود : بی توجی به مشکلات مشتریان گوشی های تلفن همراه در ایران بهخاطر آشنایی آنها با رفتار خرید مردم و انحصاری بودن بازار ایران و یا به خاطر وجود ظرفیتهای بسیار بازار ایران و نبود رقیب برای آنهاست که باعث شده تا در مورد ارایهی خدمات پس از فروش، آنطور که باید، اهمیتی قائل نیستند .
وی گفت : وجود تقاضا برای تلفن همراه در کشور تولید کنندگان گوشی را برای سرمایهگذاری در بازار ایران جذب کرده است و شركتهای خارجی با حضور در بازار مستعد کشورمان و انجام سرمایهگذاری، شركتهایی را برای ارایهی خدمات پس از فروش گوشیهای تلفن همراه خود ایجاد كردهاند تا با ارایهی كارتهای ضمانت، مشتریان بیشتری را جذب و فعالیت خود را در بازار تلفن همراه ایران رسمی جلوه دهند.
رییس سابق شورای اصناف کشور اظهار داشت : در کشورهای صنعتی، تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه برای جذب مشتری از راههای مختلفی استفاده میكنند که یکی از مهمترین آنها ارایهی خدمات پس از فروش با کیفیت مناسب است.
وی ادامه داد : چرا که به دلیل رقابت بسیار نزدیک رقبا، شركتها از هر راهی برای جذب مشتری استفاده میكنند، اما این شركتها هنگام سرمایهگذاری در بازار ایران تنها به دنبال جذب مشتری هستند و توجه چندانی به خدمات پس از فروش نمی کنند .
" محمد آزاد "افزود : بی توجی به مشکلات مشتریان گوشی های تلفن همراه در ایران بهخاطر آشنایی آنها با رفتار خرید مردم و انحصاری بودن بازار ایران و یا به خاطر وجود ظرفیتهای بسیار بازار ایران و نبود رقیب برای آنهاست که باعث شده تا در مورد ارایهی خدمات پس از فروش، آنطور که باید، اهمیتی قائل نیستند .
وی گفت : وجود تقاضا برای تلفن همراه در کشور تولید کنندگان گوشی را برای سرمایهگذاری در بازار ایران جذب کرده است و شركتهای خارجی با حضور در بازار مستعد کشورمان و انجام سرمایهگذاری، شركتهایی را برای ارایهی خدمات پس از فروش گوشیهای تلفن همراه خود ایجاد كردهاند تا با ارایهی كارتهای ضمانت، مشتریان بیشتری را جذب و فعالیت خود را در بازار تلفن همراه ایران رسمی جلوه دهند.
رییس سابق شورای اصناف کشور اظهار داشت : در کشورهای صنعتی، تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه برای جذب مشتری از راههای مختلفی استفاده میكنند که یکی از مهمترین آنها ارایهی خدمات پس از فروش با کیفیت مناسب است.
وی ادامه داد : چرا که به دلیل رقابت بسیار نزدیک رقبا، شركتها از هر راهی برای جذب مشتری استفاده میكنند، اما این شركتها هنگام سرمایهگذاری در بازار ایران تنها به دنبال جذب مشتری هستند و توجه چندانی به خدمات پس از فروش نمی کنند .