بانك ملی اعلام كرد: برای مشتریان عزیز در صورت بروز مشكلاتی نظیر عدم ارایه رسید، عدم چاپ سریال و مخدوش و ناخوانا بودن رسید در هنگام خرید شارژ تلفن همراه، جای نگرانی وجود ندارد.
در این اطلاعیه آمده است، مشتریان ارجمند در صورت بروز چنین مسایلی میتوانند با مراجعه به اولین دستگاه خودپرداز بانك ملی، چاپ مشخصات مربوط به سه تراكنش آخر خرید شارژ از هر اپراتور (همراه اول، ایرانسل، تالیا و اسپادان ـ در حوزه استان اصفهان) را دریافت كنند.
در این اطلاعیه آمده است، مشتریان ارجمند در صورت بروز چنین مسایلی میتوانند با مراجعه به اولین دستگاه خودپرداز بانك ملی، چاپ مشخصات مربوط به سه تراكنش آخر خرید شارژ از هر اپراتور (همراه اول، ایرانسل، تالیا و اسپادان ـ در حوزه استان اصفهان) را دریافت كنند.