آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

آموزش تعمیرات جاروبرقی ؛ حل مشکل کم بودن مکش

ghasemi59

مدیر تالار
مدیر تالار
2013-06-26
2,434
1,821
یکی از متداول ترین مشکلاتی که مکررا از طرف مصرف کنندگان جاروبرقی گزارش شده است ، کم بودن مکش می باشد. کم بودن مکش را اینجا در این قسمت از آموزش تعمیرات جاروبرقی به همراه شما حل خواهیم کرد.

  • فیلتر جاروبرقی را چک کنید : از مهم ترین علت های کم بودن مکش جاروبرقی ، انسداد فبلتر های جاروبرقی می باشد. اقدام به تعویض یا از بین بردن انسداد آن کنید تا مکش جاروبرقی مانند روز اول شود.
  • کیسه جاروبرقی را خالی یا تعویض کنید : از مهم ترین و البته ساده ترین علت کم بودن مکش جاروبرقی پر بودن کیسه است. در این قسمت آموزش تعمیرات جاروبرقی اگر سیستم جاروبرقی شما از کیسه یکبار مصرف استفاده می کند آن را تعوبض کنید یا اقدام به خالی نمودن آن کنید.
  • انسداد مسیر لوله های جاروبرقی را برسی کنید : گاهی کم شدن مکش ناشی از انسداد مسیر جریان هوای جاروبرقی می باشد. پس فقط لوله فلزی آن را برسی نکنید و تمامی مسیر هایی که امکان گرفتگی دارد را از نظر انسداد برسی کنید و در صورت وجود گرفتگی ، آن را برطرف کنید.
  • شکستگی لوله یا قطعات جریان هوا جاروبرقی را برسی کنید : مسیر جاروبرقی باید بدون شکستگی یا سوراخ باشد. در این صورت است که مکش به خوبی ایجاد می شود و جاروبرقی از قدرت کشانندگی خوبی برخوردار خواهد بود.
 
بالا