با عرض سلام و ادب خدمت اساتید محترم.
پاور380a که دیود pr1505 اون به همراه ترانزیستور شمارهq8 که دوستان گفتن a1020 میباشد رو به همراه مقاوتهای شماره 21و25و33 که سوخته بودن و به گفته دوستان یک کیلو و 22 اهم و یک کیلو بودن رو به همراه تمام خازنهای الکترولیت تعویض شدن.توتست لامپ اول روشن و سریع خاموش شد.در نتیجه لامپ رو حذف کردم. ولی فن خیلی بی جون میچرخه.یکی دیگه گذاشتم اونم همین طوره. دوتا هیت سینک مخصوصا اولی داغ میشن(بدون بار و برای حتی 3تا4 دقیقه)و ولتاژها به قرار زیر هستند.قرمز و خاکستری 4/86.نارنجی3/43 زرد 11/47.ابی 11/32- سفید 5/1- بنفش 5/12 سبز 5/12 به نظر شما مشکل کجاست؟ ماسفتها و ترانزیستورها و دیوهای هیت سینکها خارج از برد با دستگاهی که معروف هست به تستر تمام قطعات فکر کنم G4 باشه تست شدن دیگه نمیدونم چه کار کنم. ممنون میشم کمکم کنین.در ضمن اون دوتا سیم ابی رنگ کنار خازنهای بزرگ که دوستان گفتن مربوط به ولتاژ 110و220 هستش رو از جا بیرون اوردم و حذفش کردم.
پاور380a که دیود pr1505 اون به همراه ترانزیستور شمارهq8 که دوستان گفتن a1020 میباشد رو به همراه مقاوتهای شماره 21و25و33 که سوخته بودن و به گفته دوستان یک کیلو و 22 اهم و یک کیلو بودن رو به همراه تمام خازنهای الکترولیت تعویض شدن.توتست لامپ اول روشن و سریع خاموش شد.در نتیجه لامپ رو حذف کردم. ولی فن خیلی بی جون میچرخه.یکی دیگه گذاشتم اونم همین طوره. دوتا هیت سینک مخصوصا اولی داغ میشن(بدون بار و برای حتی 3تا4 دقیقه)و ولتاژها به قرار زیر هستند.قرمز و خاکستری 4/86.نارنجی3/43 زرد 11/47.ابی 11/32- سفید 5/1- بنفش 5/12 سبز 5/12 به نظر شما مشکل کجاست؟ ماسفتها و ترانزیستورها و دیوهای هیت سینکها خارج از برد با دستگاهی که معروف هست به تستر تمام قطعات فکر کنم G4 باشه تست شدن دیگه نمیدونم چه کار کنم. ممنون میشم کمکم کنین.در ضمن اون دوتا سیم ابی رنگ کنار خازنهای بزرگ که دوستان گفتن مربوط به ولتاژ 110و220 هستش رو از جا بیرون اوردم و حذفش کردم.
آخرین ویرایش: