آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

معرفی اجزای کولر گازی

Service Manual

D e b u g g e R
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-06-19
13,681
176,839
iRanTK.iR
how-to-troubleshoot-an-air-conditioning-window-unit-1.jpg

معرفی اجزای کولر گازی

اگر میخواهید کولر گازی خود را به بهترین نحو نگهداری کنید ،لازم است حداقل درباره اجزای مختلف کولرگازیتان شناخت داشته باشید.

Condenser کندانسور

کندانسور خانه چند بخش است که باید در خارج از خانه و باید در جای خنک و سایه دار نصب شده است.در غیر این صورت به سختی کار میکند و هزینه های برق افزایش می یابد.

Air compressor کمپرسور هوا

کمپرسور هوا ،باعث پمپ گاز مبرد از اجزای داخل ساختمان به کمپرسور در خارج از خانه میشود. همانطور که فشار افزایش می یابد، درجه حرارت افزایش میابد، به طوری که مبرد به سیم پیچ تغلیظ ارسال می شود.

Condensing coil متراکم کویل

این بخش باعث میشود گاز انبساط یابدو سرد شود. Excess heat is blown across the coils to the outdoor by a fan. حرارت زیاد در سراسر کویل بوسیله یک فن به فضای بیرون باز دمیده میشود. مبرد به طور مداوم از طریق کویل حرکت میکند.

Fan پنکه

این یکی از مهم ترین بخش های سیستم تهویه مطبوع است. بدون آن، هوا را در اتاق شما داغ خواهد ماند. اگر شما می بینید که برخی از مشکلات در تهویه وجود دارد، اول نگاهی به فن آن بیاندازید

Belts کمربند

کمربند باید به طور منظم چک شود. اگر شل باشد زمان بیشتری برای سرد کردن هوا لازم دارد. اگر می بینید که آنها در حال ترک خورده اند،آنها را تعویض کنید.

Filters *****ها برای تصفیه آب

بدون این بخش، آلرژن های بیرون خانه شما را به راحتی آلوده میکنند.این بسیار خطرناک است برای کسانی که از آلرژی رنج می برند.همچنین باعث سالمتر بودن محیط خانه با حفظ رطوبت میشود. *****ها به تمیز به طور مداوم وتعویض هر چند ماه یکبار نیاز دارند.

Thermostat دستگاه تنظیم گرما

این بخش به شما اجازه می دهد تا درجه حرارت مورد نظر خود را انتخاب کنید. مطمئن شوید دمای داخلی را نشان می دهد. این کمک خواهد کرد که سرعت تهویه مطبوع را ببینید و از هر گونه مشکلی در دستگاه آگاه شوید.
 
بالا