adernalin_77
کاربر
- 2013-09-05
- 9
- 11
سلام
یک شارژر دریل شارژی هیوندای 14 ولت کاملا نو برای یک آشنایی بود که موقع شارژ باتری چراغ قرمز چشمک می زد. یک شارژر دیگه از نمایندگی خرید و مشکل حل شد، این مورد رو که خراب بود داد به من درست کنم، این رو گفتم که باتری سالم هست.
مشکل اینه در حالت عادی شارژر ولتاژ 15.6 می ده، باتری که وصل میشه دائم سوییچ روشن و خاموش میشه و لامپ تستک که 100 ولتی هست چشمک میزنه، من بخش گرم اپتوکوپتر رو یکسره می کنم چراغ قرمز خاموش میشه و حسب ظاهر اوکی میشه. به نظرم مشکل از بخش فرمان به اپتوکوپتر هست.
در حالت عادی ولتاژش 1.2 هست ولی توی حالت چشمک زن میره روی 900 میلی ولت.
آی سی TL431 رو عوض کردم مشکل حل نشد، بخش فرمان به اپتوکوپتر هم مثل یک برد مجزا هست که یک اپ آمپ lm358 داره.
فی الحال عوض کردنش به جز اینکه باید برم و بخرم، یه کم درد سر داره می خواستم بدونم نظرتون چیه، ممکنه ایراد از اون باشه؟
ضمنا ولتاژ خروجی B روی ۱۴ ثابت هست ولی خروجی A که توی عکس فلش داره ولتاژش نوسان زیاد داره.
ممنون میشم نظرتون رو بگید.
یک شارژر دریل شارژی هیوندای 14 ولت کاملا نو برای یک آشنایی بود که موقع شارژ باتری چراغ قرمز چشمک می زد. یک شارژر دیگه از نمایندگی خرید و مشکل حل شد، این مورد رو که خراب بود داد به من درست کنم، این رو گفتم که باتری سالم هست.
مشکل اینه در حالت عادی شارژر ولتاژ 15.6 می ده، باتری که وصل میشه دائم سوییچ روشن و خاموش میشه و لامپ تستک که 100 ولتی هست چشمک میزنه، من بخش گرم اپتوکوپتر رو یکسره می کنم چراغ قرمز خاموش میشه و حسب ظاهر اوکی میشه. به نظرم مشکل از بخش فرمان به اپتوکوپتر هست.
در حالت عادی ولتاژش 1.2 هست ولی توی حالت چشمک زن میره روی 900 میلی ولت.
آی سی TL431 رو عوض کردم مشکل حل نشد، بخش فرمان به اپتوکوپتر هم مثل یک برد مجزا هست که یک اپ آمپ lm358 داره.
فی الحال عوض کردنش به جز اینکه باید برم و بخرم، یه کم درد سر داره می خواستم بدونم نظرتون چیه، ممکنه ایراد از اون باشه؟
ضمنا ولتاژ خروجی B روی ۱۴ ثابت هست ولی خروجی A که توی عکس فلش داره ولتاژش نوسان زیاد داره.
ممنون میشم نظرتون رو بگید.
پیوستها
-
272.5 کیلوبایت بازدیدها: 39
-
298.9 کیلوبایت بازدیدها: 33
-
275.5 کیلوبایت بازدیدها: 45