- 2013-06-26
- 2,459
- 2,142
دروود::
✅ برای انجام اینکار ابتدا باید تمام شمع ها را از روی موتور باز کرده، سپس فشار هوای کمپرسور را از طریق محل شمع به داخل سیلندر هدایت کنیم. در این حالت :
1⃣ اگر صدای هوا از سیلندر مجاور شنیده شود، دلالت بر سوختن واشر سرسیلندر دارد.
2⃣ اگر صدای هوا از لوله اگزوز شنیده شود، دلالت بر آب بندی نبودن سوپاپ دود دارد.
3⃣ اگر حباب هوا در رادیاتور مشاهده شود، دلالت بر سوختن واشر سرسیلندر دارد.
4⃣ اگر هیچکدام از حالت های بالا نبود و نشت هوا هم وجود داشت، احتمالا رینگ ها آببندی نبوده و هوا به سمت کارتل روغن می رود.
✅ برای انجام اینکار ابتدا باید تمام شمع ها را از روی موتور باز کرده، سپس فشار هوای کمپرسور را از طریق محل شمع به داخل سیلندر هدایت کنیم. در این حالت :
1⃣ اگر صدای هوا از سیلندر مجاور شنیده شود، دلالت بر سوختن واشر سرسیلندر دارد.
2⃣ اگر صدای هوا از لوله اگزوز شنیده شود، دلالت بر آب بندی نبودن سوپاپ دود دارد.
3⃣ اگر حباب هوا در رادیاتور مشاهده شود، دلالت بر سوختن واشر سرسیلندر دارد.
4⃣ اگر هیچکدام از حالت های بالا نبود و نشت هوا هم وجود داشت، احتمالا رینگ ها آببندی نبوده و هوا به سمت کارتل روغن می رود.