با سلام
در مورد سوال اول باید بگم بله
دوست عزیز یک راه دیگه برای تشخیص خازنهای خراب تست چشمی آن است یعنی اینکه خازن باد میکند و یا ماده دی الکتریکش معلوم میشود...........
در لینک زیر در پست 18 فیلمی در این رابطه قرار دادم>>>>>>>
فیلم تست خازن بوسیله حس بینایی
http://www.irantk.ir/irantk18161-2/
در مورد هیت سینک دومم باید بگم که اونها دیودهای مخصوص (فست دیود ) نه ترانزیستور که عمل یکسوسازی رو انجام میدن........
دوست عزیز اونی که از همون دیود های مخصوص استفاده شده بهتره .........
من کمتر موردی دیدم که مقاومت وات بالا بسوزه ولی امکان داره بستگی به عیب و گرفتن ولتاژها ......
در مورد مانور هم عرض کنم که بستگی به عیب پاور داره که چه قطعه ای میسوزه مثلا در پاوری که روشن نمیشه ابتدا باید از ورودی همونطور که گفتم در بالا با ولتاژگیری و تست قطعات شروع کنید اگه تمام این قطعات سالم بودند ایراد از ای سی که میتونه با شماره های 7500 یا ....استفاده میشود باشه.
البته اون دیود بزرگه در قسمت خروجی و زنرها باید تست شود تمام اینها بستگی به عیب دارد.............
دست علــــــــی نگهدارت