با درود
یک سمند دوگانه سوز مدل ۹۰ با سیستم سخنگو و سیم کشی معمولی ( مولتی پلکس نیست ) دارم که بعد از فشردن پدال ترمز فیوز F28 می سوزد . البته باید حدود ۲ ثانیه یا بیشتر پدال را فشار دهیم تا این اتفاق بیفتد ، اگر یک لحظه پدال را فشار دهیم نمی سوزد ولی لامپ های ال ای دی داخل کابین کم نور تر می شوند که مشخص است جریان زیادی از باتری کشیده می شود ، فیوز فابریک ۱۰ امپر بود که بنده تا ۲۰ امپر هم زدم ولی سوخت .
بعد از سوختن ساعت دیجیتال داخل کابین ، شیشه های درب های جلو ، چراغ های ترمز عقب ، از کار می افتند و البته یک سویچ زیر پدال کلاچ هست که موقع فشردن پدال کلاچ باعث کم شدن دور موتور می شود که بعد از سوختن این فیوز این کلید هم دیگر عمل نمی کند .
البته لامپ های خطر عقب را هم تست کرده و از مکان خود هم خارج کردم ، چندین بار هم شیشه ها را بالا و پایین کردم و اشکالی وجود نداشت و فقط هنگام فشردن پدال ترمز چه ماشین روشن باشد چه خاموش فیوز می سوزد .
البته باید سویچ باز باشد .
دوستان تجربه ای در این مورد دارند ؟
یک سمند دوگانه سوز مدل ۹۰ با سیستم سخنگو و سیم کشی معمولی ( مولتی پلکس نیست ) دارم که بعد از فشردن پدال ترمز فیوز F28 می سوزد . البته باید حدود ۲ ثانیه یا بیشتر پدال را فشار دهیم تا این اتفاق بیفتد ، اگر یک لحظه پدال را فشار دهیم نمی سوزد ولی لامپ های ال ای دی داخل کابین کم نور تر می شوند که مشخص است جریان زیادی از باتری کشیده می شود ، فیوز فابریک ۱۰ امپر بود که بنده تا ۲۰ امپر هم زدم ولی سوخت .
بعد از سوختن ساعت دیجیتال داخل کابین ، شیشه های درب های جلو ، چراغ های ترمز عقب ، از کار می افتند و البته یک سویچ زیر پدال کلاچ هست که موقع فشردن پدال کلاچ باعث کم شدن دور موتور می شود که بعد از سوختن این فیوز این کلید هم دیگر عمل نمی کند .
البته لامپ های خطر عقب را هم تست کرده و از مکان خود هم خارج کردم ، چندین بار هم شیشه ها را بالا و پایین کردم و اشکالی وجود نداشت و فقط هنگام فشردن پدال ترمز چه ماشین روشن باشد چه خاموش فیوز می سوزد .
البته باید سویچ باز باشد .
دوستان تجربه ای در این مورد دارند ؟