سلام دوستان.یه سوال دارم.ممنون میشم پاسخ بدین.
یه تعمیرکار قدیمی که نمایندگی میتسوبیشی رو هم داشت می گفت که بجای کمپرسور پیستونی می تونیم از کمپرسور روتاری ولی در یک رنج بالاتر استفاده کنیم.یعنی مثلا" بجای کمپرسور 24000 پیستونی ( اگه نتونستیم کمپرسور پیستونی گیر بیاریم ) می تونیم از کمپرسور 30000 روتاری بجاش استفاده کنیم.آیا این صحبت درسته؟اگه بجاش 24000 روتاری بذاریم فشارش کم میشه؟
یه تعمیرکار قدیمی که نمایندگی میتسوبیشی رو هم داشت می گفت که بجای کمپرسور پیستونی می تونیم از کمپرسور روتاری ولی در یک رنج بالاتر استفاده کنیم.یعنی مثلا" بجای کمپرسور 24000 پیستونی ( اگه نتونستیم کمپرسور پیستونی گیر بیاریم ) می تونیم از کمپرسور 30000 روتاری بجاش استفاده کنیم.آیا این صحبت درسته؟اگه بجاش 24000 روتاری بذاریم فشارش کم میشه؟