موتورسیکلت هوندا با توجه به ساختار بوبین و مدار شارژ حتی با استفاده از مدار مخصوص شارژ باتری لیتیومی باز هم قادر به شارژ بهینه این باتری نیست و شما هزینه مازادی برای این باتری و مدار پرداخت میکنید مگر موتور شما همیشه دور ثابتی داشته باشد تا سطح ولتاژی ورودی همیشه ثابت باشد
سلام و عرض ادب
موتور سیکلتهای جدید یک مدار رگولاتور ثابت ولتاژ دارند برای شارژ باتری
و مانند موتور سیکلتهای دهه ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ نیست که یاماها بودند
بله اونا یه بوبین داشتن که با دور موتور ولتاژش بین ۳ تا ۲۰ ولت نوسان داشت
که باتری این رگوله را انجام میداد و جریان اضافی را جذب میکرد
موتور سیکلتهای جدید مثل مثلاً جترو که من دارم بدون باتری هم رگوله حدود ۱۴ ولت را تحویل میدن
لذا به نظر میرسه که میتونه شارژ مناسبی برای ماژول باتریهای لیتیوم باشه