آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

اموزشی:تراز کردن ماشین لباسشویی

ghasemi59

مدیر تالار
مدیر تالار
2013-06-26
2,434
1,818

تراز کردن ماشین لباسشویی

یک سطح روی ماشین لباسشویی قرار دهید تا مطمئن شوید و از تراز بودن آن از طرفین ، جلو و عقب مطمئن شوید. همچنین اطمینان حاصل کنید کف کاملا محکم است. برای درست کردن ماشین لباسشویی، کف باید مسطح، تراز و به اندازه کافی محکم باشد تا دستگاه پر شده از آب و سنگین بدون انحراف زیر بار دچار مشکل نشود.
ابتدا دستگاه را قبل از هرکاری از برق بکشید.
پایه ها را بررسی کنید. زیر دستگاه را نگاه کنید و مطمئن شوید همه پایه ها روی سطح محکم قرار دارند. اگر یکی یا هر دو پایه های جلویی کاملا به کف نچسبیده باشد، آنها را شل کنید( تا به عقب بیایند) تا زمانی که محکم قرار بگیرند.
نکته : پایه جلویی باید تا حد ممکن کوتاه باشد
پایه ها را کاملا باز نکنید در صورت نیاز یک سطح را روی ماشین لباسشویی قرار داده و پایه جلویی را به آرامی تنظیم کنید تا دستگاه تراز شود. مطمئن شوید پایه های جلویی کلاهک های لاستیکی و سرپیچ داشته باشند تا محکم نگه داشته شوند. اگر این موارد مشکل داشته اند میتوانید پد های ضد لرزش بخرید تا زیر پایه ها قرار دهید.
در صورت نیاز ، دستگاه را به سمت جلو کج کنید، با این کار پایه های عقب خود به خود تنظیم می شود. پایخ جلویی را تنظیم کنید. برق را وصل کنید و دستگاه را خالی راه اندازی کنید. ماشین لباسشویی را روی مرحله چرخش و خشک کردن قرار دهید و ببینید هنوز لرزش دارد یا خیر.
 
بالا