بسمه تعالی اشنایی با موضوعات و قوانین شرکت فرا سرویس نسبت به نمایندگان و نصابان محصولات شرکت و ارعه خدمات به مشتریان به شرح زیر میباشد دوستان عزیز لطفا قبل از درخواست خدمات محصولات این شرکت بندهای ذکر شده را با دقت مطالعه نمایید شرکت فرا سرویس وارد کننده محصولات صوتی تصویری led--lcd--pelasma با مارکهای و ابعاد مختلف از قبیل samsong--panasonic--lg--sony--toshiba--philips---dlc--میباشد محصولات خانگی از قبیل یخچال--فریزر--لباسشویی--ظرف شویی--کولر گازی-- با مارکهای lg--samsong و............... میباشد این شرکت با نام انحصاری فرا صنعت روزین به ثبت رسیده است خدمات پس از فروش و نام معرفی شده در خدماتها با نام فرا سرویس فعالیت خود را انجام میدهذ «« پاسخ استعلام سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور »» ثیت کننده شخصیت حقوقی : سازمان ثبت اسناد و املاك كشور شناسه ملی : 14003625337 نام شخصيت حقوقی : شرکت فرا صنعت روژین با مسئولیت محدود نوع شخصیت حقوقی : بامسئوليت محدود شماره ثبت : 443184 تاريخ ثبت : 17/06/1392 واحد ثبتی : اداره ثبت شركت ها و موسسات غيرتجاري تهران محل اقامت قانونی : تهرانسر اصلي نرسيده به خ 23 پ 54 ساختمان فردوس ورودي 1 واحد 9 کد پستی : 1388776143 سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور شرکت فرا سرویس {فرا صنعت روزین }فعالیت خود را در سال 1392 با شماره ثبت 443184 شروع نموده و نسبت به شرکتهای رقیب و شرکتهای متقلب در حال حاضر اولین و مهمترین شرکت شخصی موفق در امور نمایندگان --محصولات --خدمات -- و فروش در سراسر ایران میباشد این شرکت وظیفه دارد کلیه محصولات خود را در برابر گارانتی نوع محصول طبق قوانین جمهوری اسلامی و مشخصات ذکر شده در برگه گارانتی متحمل شود که تا کنون هیچ گونه مشکلی در این زمینه پیش نیامده است ما ارزو داریم بتوانیم مرغوبترین محصولات را نسبت به کیفیت و خدمات پس از فروش در اختیار مصرف کننده قرار دهیم متاسفانه شرکتهای دیگری هستند که در رقابت با گارانتی محصولات شرکت فرا سرویس با شماره ثبتهای تقلبی یا ثبتهای قانونی به مشکل برخورد کرده اند و تا کنون نتوانسته اند رغیبی در برابر شرکت فرا سرویس باشند ما اطمینان میدهیم که بتوانیم بهترین باشیم موضوع قرار داد اعطای نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش محصولات لوازم خانگی و سیستمهای تهویه مطبوع و لوازم صوتی تصویری با خدمات شرکت فرا سرویس با مارکهای مختلف که مشمول سرویس خدمات پس از فروش بوده که عمدتا شامل نصب و راه اندازی خدمات دوره طلایی {خدمات رایگان}و همچنین سرویس و تعمیرات بعد از دوره طلایی{خدمات پس از فروش}بر اساس ایین نامه و دستور العمل در خدمات پس از فروش شرکت در محل اجرا قرار داد میباشد قوانین شرکت فرا سرویس نسبت به نمایندگان ---نصابان---و مصرف کنندگان محترم به شرح زیر میباشد نمایندگان خدمات پس از فروش محصولات صوتی تصویری و لوازم خانگی سرد کننده 1-توجه-تمامی نمایندگان خدمات پس از فروش این شرکت نسبت به محصولاتی که به انها تحویل داده میشود باید تجربه کافی از لحاظ اشنایی با دستگاه---نوع تعمیرات--اشنایی با منویی داخلی----منوی مخفی---لوازم و ابزار کامل از لحاظ تعمیرات --اشنایی با قوانین شرکت ---ثبت گارانتی--برخورد مثبت با ارباب رجوع-- و تحت پوشش گرفتن نصاب با تجربه را داشته باشد نماینده موظف میباشد تمامی قوانین را اجرا نماید و نصاب محصولات led--lcd و لوازم خانگی خود را بعد از اشنایی با قوانین به شرکت معرفی نماید هر گاه نماینده در صورت تعمیر محصولات این شرکت دچار خسارت به دستگاه شود باید جبران خسارت نماید و شرکت هیچ گونه تعهدی در این زمینه را پذیرا نمیباشد امیدواریم که هیچ گاه این مشکلات برای نمایندگان محترم پیش نیاید تعهدات نماینده مجاز نماینده مجاز متعهد است طبق شرایط ضمانتنامه محصولات نسبت به تعمیر رایگان دستگاه اقدام نمایید نماینده مجاز متعهد است برای خدمات گارانتی صورتحساب صادر نموده و ضمن ارایه یک نسخه از صورتحساب به مشتری اصل صورت حساب صادر شده را به همراه کپی ضمانت نامه حداکثر ظرف 20 روز به شرکت ارسال نماید نماینده موظف میباشد در صورت نا اشنایی در قسمت تعمیرات و محصول برای راهنمایی مراتب را به مدیر تعمیرات vcd tanin اعلام نماید هر گاه تعمیر کار مجاز نسبت به تعمیرات دستگاه در صورتی که مین برد ---مین تغذیه---و قطعات دیگر نا اشنا باشد و تصمیم به تعمیر دستگاه فوق نماید و موجب خسارت یا مخدوش شدن قطعه شود باید جبران خسارت نماید نماینده موظف است برای بهبود محصول تلاش خود را نسبت به محصولات شرکت ارایه دهد هرگاه نماینده مجاز نسبت به ارایه کیفیت محصولات شرکت فرا سرویس اقدام ننماید و یا اینکه با شرکتهای دیگر همکاری نماید خدمات او باطل و باید طبق قوانین شرکت جبران خسارت کند تعهدات نصابان مجاز محصولات شرکت فرا سرویس نماینده مجاز برای نصب محصولات این شرکت باید تجربه کافی نسبت به راه اندازی و مشخصات دستگاه داشته باشند هرگاه نماینده مجاز برای نصب محصول اقدام به نصب نماید ابتدا باید از سالم بودن ظاهری دستگاه و لوازم جانبی برگه گارانتی اطمینان حاصل کند هر گاه در موقع نصب دستگاه نوع محصول از لحاط ظاهری یا باطن دچار مشکل میباشد قبل از نصب باید به نماینده خدمات {سرپرست} و یا به دفتر اعلام نماید در صورتی که دستگاه فوق از طریق مشتری {مصرف کننده}دچار مشکل شده باشد باید بصورت کتبی و تعهد از مشتری {امضا} موارد فوق را گزارش دهد هزینه ایاب ذهاب به عهده مشتری میباشد نوع هزینه ها به نمایندگان از سوی مدیر تعمیر گاه اعلام میگردد {در شهرهای کوچک و بزرگ متفاوت است} هیچ نماینده ای نباید بدون تعرفه از مشتری ایاب ذهاب اضافه دریافت نماید در غیر این صورت موجب جبران خسارت از سوی خود به شرکت میباشد نماینده مجاز {نصب}موظف است بعد از راه اندازی محصول دستگاه را سالم و به صورت عملی به مصرف کننده تحویل دهد بعد از نصب محصولات شرکت و اطمینان از سالم بودن دستگاه برای مشخصات در برگه گارانتی و ثبت گارانتی تمامی مشخصات داخل کارت بصورت دقیق و کامل ثبت شود در صورت تماس مشتری برای نصب دستگاه فوق به نماینده مجاز حداکثر ظرف مدت 24 ساعت دستگاه باید نصب گردد هر گونه مشکل در این زمینه از طریق نصاب مجاز به مدیر تعمیرگاه نسبت به راهنمایی الزامی میباشد در غیر این صورت شرکت هیچ گونه عذری را پذیرا نمیباشد تعهدات شرکت فرا سرویس نسبت به محصولات و نمایندگان مجاز شرکت متعهد است قطعات یدکی مورد نیاز نماینده مجاز را در چهار چوب قوانین واردات در حد امکان سفارش و تامین نماید شرکت متعهد است برای هزینه تعمیر دستگاه از طرف نماینده مجاز بعد از دریافت کپن و ثبت مشخصات ظرف مدت 72 ساعت هزینه را به حساب نمایده واریز نماید هر گاه دستگاهی برای خدمات به تعمیر گاه مجاز مراجعه نماید و نماینده مجاز تشخیص عیب دهد در صورتی که دستگاه قابل تعمیر نباشد یا قطعه به دلایل واردات موجود نباشد یا زمان زیادی ببردشرکت متعهد میباشد مبلغ 25 درصد از دستگاه را طبق نرخ روز در بازار واردات کسر کند و دستگاه را تعویض نماید این شرایط فقط برای رضایت مشتری میباشد شرکت موظف است کد پرسنلی برای نماینده مجاز خدمات برای مشخص نمودن فعالیت در بخش محصولات شرکت ارایه دهد همینطور کد پرسنلی برای نصابان برای ثبت در برگه گارانتی محصولات شرکت فرا سرویس شرایط ضمانت نامه شرکت فرا سرویس نسبت به مصرف کننده دستگاه فوق در زمان تحویل به مشتری توسط فروشگاه تست شده و صحیح سالم به مشتری تحویل داده شود در صورت نداشتن مهر و اسم فروشگاه در کارت ضمانت دستگاه شامل ضمانت نمیباشد در صورت اسیب دیدن دستگاه به دلیل اتش سوزی--اب خوردگی--حمل و نقل--و عوامل مشابه دستگاه شامل خدمات نمیباشد در دستگاههای صوتی تصویری led--lcd به هیچ عنوان پنل شامل گارانتی نمیباشد در صورتی که مصرف کننده بدون هماهنگی با نصاب مجاز اقدام به نصب دستگاه کند شامل گارانتی نمیباشد حتما برای نصب محصولات شرکت نمایتده مجازه{نصاب} باید اقدام به نصب دستگاه کنددر غیر این صورت دستگاه فوق شامل گارانتی نمیباشد توجه برای نصابان گرامی بعد از نصب هر گونه دستگاه شماره کپن به انضمام کد پرسنلی با مشخصات کامل دستگاه مدل سریال به دفتر ظرف مدت 72 ساعت از طریق بخش مربوطه الزامی میباشد {بخش مربوط به ثبت کپن گارانتی} سایر شرایط چنانچه نماینده مجاز به هر یک از تعهدات خود عمل نکند شرکت میتواند یکطرفه قرار داد را فسخ نموده و مراتب را به وی اعلام نمایید چنانچه نماینده مجاز طالب فسخ قرار داد باشد باید ظرف مدت 2 ماه کتبا به شرکت اطلاع دهد تا پس از رسیدگی و تسویه حساب قرار داد فسخ گردد امید داریم بتوانیم با تلاش شما عزیزان قدمی در راه رسیدن به اهداف خداونی برداریم و تمامی عزیزان راضی و خشنود گردند از شما عزیزان درخواست میشود برای اهداف و ترقی پیشرفت و قوانین این شرکت مارا حمایت کنید در صورت تمایل برای اخذ نمایندگی محصولات شرکت فرا سرویس میتوانید فرم درخواست را بصورت کامل و دقیق ارسال نمایید مدیر بخش خدمات شرکت فرا سرویس vcd tanin |
آخرین ویرایش: