آی پی امداد
آی پی امداد
آریا الکترونیک parcham تکشو

تجربیات: :چسباندن بسیار مطمئن فلت پنل روی خط کش با روش ساده

Alaiy

کاربر
2021-04-12
30
41
متاسفم که با خود فکر کردی من قصد کوچک کردن کسی رو دارم .اگه بقیه دوستان همچین فکری می کنن باید بگم من کوچیکی کردن بیشتر یادم دادن و خیلی بهتر بلدم تا بزرگی کردن بهتر بگم ادعای بزرگان رو داشتن .متاسفانه شما اینقدر سطحی نگر هستید که معنی پست اول منو نفهمیدید که دقیقا معنیش همین مخالفت بنده نسبت به یک سری الفاظ بود که معنی کوچک کردن و منت گذاشتن بر سر دیگران رو میداد .فک نکنم بحث بنده با شما به جایی برسه .کسی که نیاز داشت و در این مورد به مشکل برخورد ایمیل بزنه در خدمتم باعث افتخاره که اجازه بهم بدن تجربه و دانشی رو بتونم منتقل کنم .
 

Alaiy

کاربر
2021-04-12
30
41
سلام
تا مرد سخن نگفته باشد
عیب و هنرش نهفته باشد

هر چه بیشتر صحبت می کنید خودبرتربینی و تحقیر سایرین بیشتر نمایان میشه .شما می خواهید به زور هم که شده روشی برای چسباندن فلت cof ارائه دهید تا استاد غزال و دیگران را کوچک کنید.
من اگر می گویم استاد غزال در اصل به علم ایشون احترام می گذارم و با این احترام خودم را بزرگ می کنم

در بحث علم ما همه هیچیم


روزی بر زبان استاد امام (ابوالقاسم) رفت که بیش از این نیست که بو سعید حق تعالی را دوست میدارد و حق تعالی ما را دوست میدارد.فرق این است که ما در این راه پیلیم و بو سعید پشه! این خبر را نزدیک شیخ ما آوردند. شیخ آن کس را گفت برو پیش استاد امام و بگو که: آن پشه هم تویی، ما هیچ نیستیم، و ما خود در این میان نیستیم.

انکه میداند فقط دانم تو نیستی/ هر که هستی دانم که جای حق نیستی و در این میان بهر عالم رضا نیستی /چو در گنجایش کلام ما نیستی /،دگر جای ما رفت به نیستی /تا یاد گیری در عالم بزرگان هستی /بلند نگویی که ما هم جز هستی .
 
آخرین ویرایش:

غزال

ناظم انجمن
2012-03-18
10,099
79,729
انکه میداند فقط دانم تو نیستی/ هر که هستی دانم که جای حق نیستی و در این میان بهر عالم رضا نیستی /چو در گنجایش کلام ما نیستی /،دگر جای ما رفت به نیستی /تا یاد گیری در عالم بزرگان هستی /بلند نگویی که ما هم جز هستی .

درود

اگر این جملات را بقصد بهره و فایده رساندن به مخاطب ارسال فرمودید دراینصورت
لازمه معنای این جملات را هم تفسیر کنید ، چون من که چیزی نفهمیدم .

سپاس
 

سورنا2500

کاربر
2022-12-23
1
0
پاسخ : چسباندن بسیار مطمئن فلت پنل روی خط کش با روش ساده

درود
استاد اگر ممکن هست از روشتون فیلم یا عکس بگذارید بسیار ممنون و سپاسگزارم
 

ali hoshmand

کاربر vip
کاربر
2014-01-27
221
268
پاسخ : چسباندن بسیار مطمئن فلت پنل روی خط کش با روش ساده

نکه میداند فقط دانم تو نیستی/ هر که هستی دانم که جای حق نیستی و در این میان بهر عالم رضا نیستی /چو در گنجایش کلام ما نیستی /،دگر جای ما رفت به نیستی /تا یاد گیری در عالم بزرگان هستی /بلند نگویی که ما هم جز هستی .
لطفا پارک خود را تعویض کنید یا از متوری درست حسابی بگیر اینطوری نشه
 

aliazadi1234

کاربر vip
کاربر
2013-12-02
38
100
سلام ، همه مطالب رو خوندم، هر کسی شخصیتی داره هر کسی طرز فکر خاص خودش رو داره، بهتره به هم توهین نکنیم با تمام تفاوت ها، من مدیون این انجمن هستم و طبع اون مدیون اساتیدی چون استاد غزل و تمام دوستانی که وقت میزارن و مطلبی رو تایپ می کنن، چه مطلب علمی و کاری و چه مطالبی با ادبیات و نوشتار استاد غزل و شاید این خوشایند همه نباشه، سپاس.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: hojat88

هرمزاول

کاربر vip
vip
کاربر
2015-01-26
100
16
سلام و درود ... من هم با دوست گرامی azarbi موافقم چرا پاسخ باید سریح و روشن و جامع باشد و اندازه سواد و درک بهش پاسخ داد ... مثلا یه مبتدی می پرسد .. دیود نورانی چیه ... در حد چند جمله کفایت میکنه ... نیازی به طول و تفسیر و معرفی خود 7 نسل قبلش و غیر که اخرش بخواد بگه دیود نورانی چیه ... نیازی نیست .. متاسفانه تو سایت بعضا دیده میشه ...
 

Hamedsadat

کاربر vip
کاربر
2016-12-18
129
126
سلام و درود به استاد عزیز و سایر اعضا
من تازه این تاپیک رو دیدم و دقیقا دو ساعت طول کشید
بیشتر شبیه به انجمن فلسفه و اخلاق شده، ای کاش اگر نظر فنی نداریم چیزی ننویسیم، روش این بنده خدا اینجوریه کاری به خوب و بد و درست و غلطش ندارم، اگه با روش مشکل دارین دیگه وارد تاپیکی که نوشته ایجاد شده توسط استاد غزال نشید، با حرف و سخن بیربط به موضوع فقط باعث شلوغی تاپیک میشید
، این خواهش بندست و با احترام به همه با هر تفکری که دارن
، تمام تاپیک های ایشون به روش چلنج و مباحثه هست، اگر نمیپسندید یا مثل بنده وقت نمیکنید شرکت کنید لااقل تاپیک رو از موضوعش خارج نکنید لطفا
ممنون
 
بالا