آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

نسخه سوم نرم افزار پيامک فارسي ارائه نخواهد شد

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,774
29,828
ایران
مدير فني پروژه نرم افزار پيام رسان فارسي همراه اول گفت : ارايه نسخه سوم نرم افزار پيامک فارسي در زمان حاضر در برنامه ها نيست.
جعفر محمدي اظهار داشت: در شرايط فعلي اين پروژه از طرف شرکت ارتباطات سيار مسکوت مانده است.
وي با اشاره به نظر سنجي هاي صورت گرفته در خصوص مشکلات اين نرم افزار گفت: بيشترين مشکلات دريافت شده در اين خصوص درمورد گزارش ارسال پيام کوتاه و گوشي هاي فاقد کيبورد است.
محمدي ادامه داد: اين مشکلات شناسايي شده و امکان ارائه راه حل دراين خصوص وجود دارد.
وي با بيان اين که "شمار گوشي هاي تست شده در خصوص فشرده سازي پيام کوتاه فارسي افزايش نيافته است "، دليل اين امر را پيگيري نکردن اين پروژه توسط همراه اول عنوان کرد.
محمدي گفت: مرکز فناوري اطلاعات و ارتباطات صنعتي شريف با درخواست همراه اول امادگي ادامه فعاليت در اين پروژه را دارد و از امکان ارزيابي تعداد بيشتري از تست گوشي ها برخوردار است. تاکنون 117 مدل گوشي موجود در بازار توسط آزمايشگاه تلفن همراه دانشگاه صنعتي شريف برسي شده است.
با استفاده از نرم افزارهاي پيام رسان فارسي، مشترکان مي توانند پيامک هاي فارسي با حجم حدود 200 کاراکتر را ارسال و تنها هزينه يک پيامک را پرداخت کنند، اين در حالي است که در حالت عادي و بدون استفاده از اين نرم افزار، پيامک هاي فارسي با حجم بيش از 70 کاراکتر به چندين پيامک شکسته مي شوند و اين مسئله هزينه مضاعفي را برکار برد تحميل مي کند.
 
بالا