آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

سوال درمورد تعویض کمپرسور یخچال ویترینی

M_shekari

کاربر
2014-12-29
5
0
با عرض سلام خدمت اساتید بزرگوار خودم.
من یه یخچال ویترینی دارم که شش در هست(سه در بالا سه در پایین) با یک کمپرسور ۳/۴ که البته کمپرسور سوخته و یه کمپرسور ۱/۳ دارم که برای فریزر صندوقی خریده بودم ولی تعویض نکردم و دستنخورده مونده، میخواستم ببینم اگر من این کمپرسور ۱/۳ بزارم رو یخچال ویترینی که کمپرسورش ۳/۴ بوده چه اتفاقی میافته؟؟؟
آخه چندتا از دوستان و همکاران تعمیرکار یخچال که اومدن دیدن گفتن اصلاً شدنی نیست، نمیشه و هیچ توضیح علمی ایی هم نمیدن که چرا نمیشه!!!
بخاطر همین موضوع بدجور مغزم درگیر شده که چرا اینا میگن نمیشه مگه وضیفه کمپرسور فشورده کردن مبرد و تبدیل گاز مبرد به مایه و فرستادنش به کندانسور و از اونجا هم به درایر و لوله مویی و بعد هم به اواپراتور نیست پس چه فرقی میکنه فقط در صورت ذستفاده از کمپرسور با توان کمتر اگر کندانسور کوچیک نشه به کمپرسور فشار بیشتری میاد و همینطور سرما هم کم میشه داخل یخچال، حالا چرا دوستان میگن اصلاً شدنی نیست!!!
از اساتید درخواست دارم که اگر شدنی هست راهنمایی کنند که آیا فقط کندانسور باید کوچک بشه یا نیاز به کارهای دیگه هم هست که انجام بدم و اگر هم شدنی نیست با ذکر دلیل علمی بگن چرا نمیشه تا من هم به عنوان یه شاگرد تازه کار درسی بگیرم!!!!
⭐البته این نکته رو هم بگم من در این یخچال ویترینی نیاز به سرمای زیادی ندارم فقط در حدی که میوه و بعضی لوازم خنک بمونه و خراب نشه نیازی به سرمای شدیدی ندارم در حد ۱۵ درجه فکر کنم کافی باشه!!!
✨واقعاً تشکر میکنم از اساتیدی که بی هیچ چشم داشتی من شاگرد مبتدی رو راهنمایی میکنند!!!🙏🙏🙏✨
 
بالا