آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک Amiric تکشو

دفترچه راهنمای ترازو

shokri111

کاربر
2014-01-11
1
7
اتصال ترازو به کامپیوتر : در ترازو دیجیتال محک mahak digital scale 15000 این امکان فراهم گردیده که دستگاه به یک کامپیوتر متصل شود ، با استفاده از نرم افزار ارتباط ترازو با کامپیوتر ، میتوانید اطلاعات موجود در ترازو را مشاهده نموده و یا تغییر دهید .
1 - کلید تنظیم را فشار دهید .
2 - سپس کلید 17 را فشار دهید .
3 - به وسیله ی کلیدهای فلش بالا ↑ یا فلش پایین ↓ ترازو در حالت net mode serial قرار دهید .
4 - مجددا کلید تنظیم را فشار دهید .
¡ برای اتصال ترازو به کامپیوتر از کابل مخصوص استفاده کنید .
امکاناتی که به وسیله ی اتصال کامپیوتر به ترازو دیجیتال در اختیار شما قرار میگیرد ، به شرح زیر است :
* امکان مشاهده ی اقلام فروخته شده در حافظه ی فروش
* امکان مشاهده و تغییر قیمت کالا در حافظه های کالا در ترازو دیجیتال
* امکان مشاهده و تغییر نام کالا در حافظه های کالا
* امکان مشاهده و تغییر نام فروشگاه و پیغام نهایی
* امکان مشاهده صفحه نمایش ترازو الکترونیکی
* امکان مشاهده و تعیین شماره ترازو فروشگاهی و شماره غرفه
* امکان بایگانی و گزارش گیری از اقلام فروخته شده در روز ، ماه یا سال
* امکان مشاهده و ثبت تاریخ و ساعت ترازو
قابلیت ارسال وزن و مبلغ واحد از ترازو به کامپیوتر
1 - کلید تنظیم را فشار دهید .
2 - کلید چاپ را فشار دهید .
3 - با استفاده از کلید های فلش بالا ↑ یا فلش پایین ↓ mode 1 یا mode 2 را انتخاب نمایید .
4 - کلید تنظیم را فشار دهید .
¡ در mode 1 با فشردن کلید چاپ عمل چاپ انجام می شود و فاکتور چاپ کی می شود .
¡ در mode 2 با فشردن کلید چاپ ترازو وزن و مبلغ نشان داده شده روی نمایشگر به کامپیوتر ارسال می شود .
 

ترازو

کاربر
2015-01-21
5
11
انواع ترازو به گروه های متفاوت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی ، ترازوی خانگی و ترازوی آزمایشگاهی تقسیم می شود

انواع ترازو شامل توضیحات زیر می گردد :

ترازوی فروشگاهی : در فروشگاه ها از ترازوی دیجیتالی استفاده می گردد که مطابق با نیاز فروشگاه باید دارای فابلیت هایی باشد ، ترازو فروشگاهی دارای

ترازوی صنعتی : گروهی از ترازو می باشند که دارای بدنه ی مقاوم با کاربری متفاوت هستند که از جمله ی این ترازو ها می توان به ترازوی قطعه شمار اشاره کرد که دارای امکان شمارش قطعات بوده و در حین توزین ، تعداد قطعات را نیز شمارش می نماید .

ترازوی خانگی : گروهی از ترازوی دیجیتال می باشد که به شکل کاسه ای حالت معمولا تولید می گردد و برای استفاده در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد از این رو به ترازو خانگی معروف می باشد .

ترازوی زیر پایی : گروهی از ترازو دیجیتال است که به شکل بدون عملک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه در حال نمایش است و روی نمایشگر با جنس بدنه ی ترازوی دیجیتال پوشیده شده است .

ترازوی فروشگاهی : گروهی پر فروش از ترازوی دیجیتال است که در فروشگاه ها مورد استفاده می گردد که تمرکز اکثر تولید کننده گان به دلیل حجم بالایی از فروش بر روی این ترازو قرار گرفته است ، ترازوی فروشگاهی دارای تنوع بالایی است که پیشرفته ترین این ترازو ها ، ترازوی لیبل پرینتر است که همراه با تولید بارکد واقعی امکان هماهنگ شدن با صندوق فروشگاهی را آسان نموده است .

ترازوی آزمایشگاهی : گروهی از ترازو های صنعتی است که دارای دقت بسیار بالا و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد ، ترازو آزمایشگاهی به صورت رایج دارای محفظه ی توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط ترازو را کاهش می دهد .

:32000000:
 

ترازو

کاربر
2015-01-21
5
11
پاسخ : قیمت ترازو

قیمت ترازو یکی از آیتم های خرید ترازو است ، زمان خرید علاوه بر کیفیت ترازو گزینه ی دیگری نیز وجود که برای خریدار اهمیت بالایی دارد که قیمت ترازو دیجیتال است ، خریدار بر اساس بودجه و نیاز با بررسی امکانات دستگاه اقدام به خرید ترازو دیجیتالی می نماید .

در برند های ایرانی ترازو محک و ترازو پند یکی از بهترین ترازو دیجیتالی ها هستند که دارای کیفیت بالایی هستند و در قیاس قیمت ترازو با کیفیت و ظاهر شکیل می توان قیمت دستگاه را بسیار مناسب معرفی نمود .

در صنعت ترازو دیجیتالی نمونه های بسیار زیادی هستند که با عنوان ترازو فروشگاهی و ترازو صنعتی در حال تولید هستند ، در این صنعت ، ترازو آزمایشگاهی دارای بالاترین قیمت است و تنوع برند و محصولات این مدل نیز از تمام نمونه ها بیشتر است و متاسفانه در ایران هیچ شرکت ایرانی وجود ندارد که اقدام به تولید ترازو آزمایشگاهی نموده باشد و تمام دستگاه های موجود در ایران در مدل آزمایشگاهی ساخت کشور های خارجی می باشد .

مزیت های خرید ترازو محک در گروه ترازو فروشگاهی از یک سو گارانتی معتبر 25 ماه و خدمات پس از فروش ترازو به مدت 10 سال است ، قیمت ترازو محک در قبال کیفیت و قابلیت های دستگاه به خصوص در مدل پرینتر دار بسیار مناسب است و کاربری ساده و امکان اتصال ترازو به کامپیوتر با کمترین هزینه از ویژگی های برجسته ی این دستگاه است .

مزیت های خرید ترازو پند در مرتبه ی اول عمر طولانی و مقاومت بسیار بالای بدنه ی ترازو می باشد و این مهم در گروه ترازو صنعتی بسیار بالا تر است ، گارانتی دستگاه پند به مدت 14 ماه همراه با 10 سال خدمات پس از فروش ترازو است .

در نمونه های دیگر ، اگر خرید ترازو بر اساس پایین ترین قیمت است میتوان ترازو چینی را معرفی نمود که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.:11685:
 

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,774
29,828
ایران
سلام
دوست عزیز از اطلاعاتی که در سایت قرار دادید سپاسگزارم. منتها لطفا حتما برند و مدل دستگاه ها را در عنوان ذکر کنید. الآن عنوان شما خیلی ناقص است

با تشکر از شما
 

ترازو

کاربر
2015-01-21
5
11
پاسخ : انواع ترازو

انواع ترازو در گروه های متفاوت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی ، ترازوی خانگی و ترازوی آزمایشگاهی تقسیم می شود
 

ترازو

کاربر
2015-01-21
5
11
پاسخ : فروش ترازو

ممکن است شما ترازوی دیجیتالی داشته باشید که مدت زیادی است که از آن استفاده نموده اید و تمایل دارید ترازو را تعویض و مدل جدید ترازو را خریداری نمایید ، ا به این نکته توجه داشته باشید که تنها ترازو دیجیتالی قابل تعویض می باشد که ترازوی محک یا ترازوی پند باشد زیرا این دو ترازو تنها دستگاه هایی هستند که پس از استفاده ی طولانی مدت قابل خریداری و تعویض می باشند .

ترازو محک و ترازو پند سالیان درازیست که در حال تولید می باشند و بهترین انتخاب در خرید ترازو هستند زیرا با انتخاب ترازوی محک یا ترازوی پند می توانید پس از مدت طولانی استفاه مجدد ترازو به قیمت بسیار مناسب به شرکت فروخته و ترازوی دیجیتال جدید را خریداری نمایید .
 

ترازو

کاربر
2015-01-21
5
11
پاسخ :

ترازوی محک - ترازوی پند - ترازو های فروشگاهی - ترازوی صنعتی نام برندها می باشند .
 
بالا