آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک Amiric تکشو

تق تق کردن فریزر

همتا

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
کاربر +vip پلاس
کاربر
2011-08-13
1,886
6,820
کرمان
باسلام یک فریزر دارم که برای اینکه می خواستم اسباب کشی کنم ازبرق کشیدم وبه خانه جدید منتقل کردم حالا که دوباره توبرق زدم روشن نمیشه وتق تق می کنه لطفا راهنماییم کنیددرضمن من تعمیرکار تازه کاری هستم ..... باتشکر:212:
 

جمال

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2006-10-17
4
6
من هم یک یخچالی که دارم مشکلش این است که وقتی به برق می زنی روشن میشه و صدا هم داره اما پس از دو سه دقیقه صدای یخچال قطع میشه و هر چند ثانیه یک بار یک صدایی از قسمت موتور میاد مثل این که شما ماشین رو می خاهید روشن بکنید ولی یک صدای چیک میده و روشن نمیشه این یخچال هم همینطور شده و این حالت همینطور ادامه پیدا می کنه... عمر یخچال هم بیش از 20 سال است و یخ هم تولید نمی کنه
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: همتا

Bahmani

کاربر
2009-05-19
2
7
این صدا صدای اورلود موتور هست وقتی موتور یخچال مشکل داشته باشه وروشن نشه این صدا رومیده
 

rouya77

کاربر
2012-08-10
5
20
سلام اگه فریزر شما قبل از اسباب کشی سالم بود و خوب کار می کرد و در اثر اسباب کشی این مشکل براش پیش اومده به خاطر حرکاتی که حین جابه جایی به عمل اومده گازش جابه جا شده و الان که ایستاده داره حرکت میکنه و صدا میده بهتر است بعد از جابه جایی فریزر یا یخچال سریع روشن نشود فاصله اش از دیوار رعایت شود تا تبادل هوا با موتور به راحتی صورت بگیره و فن خنک کننده و موتوررو هم باد بگیرید تا گرد خاک مانع خوب کار کردنش نشه بعد دوباره امتحان کنید تنها ایرادی که در اثر جابه جایی فریزر می توته پیدا شود همین هاست . موفق باشید.
 
بالا