آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک Amiric تکشو

مشکل: بکاپ گیری و ضبط تصاویر dvr و جلوگیری از دزدی سرقت اطلاعات dvr

hamedthm

کاربر
2009-06-18
3
2
دوستان سلام من 1 دستگاه dvr در دفتر کارم دارم که تصاویرشو از طریق اینترنت و شبکه میتونم ببینم، تو هفته پیش به محل دفتر کارم دزد اومده و dvr و یکسری از وسایل و ..... رو برداشته و رفته ، حالا چندتا سوال ؟

1 - چگونه میشود از دستگاه dvr یه بکاپ دائمی داشته که حتی در صورت دزدیده شدن تا اون لحظه رو نشون بده؟

2- با توجه به اینکه با خونه فاصله 4 کیلومتری دارم آیا راهی هست که بتوان در صورت شبکه کردن دو محل از طریق نانو تصاویر را با کیفیت خوب ضبط کرد؟
 

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,774
29,831
ایران
سلام.
شما فرق نمیکنه از چه طریقی شبکه کنید مهم این هست که شبکه شما سرعت کافی داشته باشد و بتونید با کیفیت تصاویر را دریافت کنید. برای تهیه بک آپ هم کافیست تصاویر را در مکانی که دریافت میکنید با هر وسیله ای که دوست دارید ضبط کنید! ولی معمولا dvr را در قفسه آهنی در دیوار جوش میدهند به گونه ای که به این راحتی قابل بردن نیست و دزد فرصت نمیکنه که بخواد از دیوار جداش کنه.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: imen_g_sh

hamedthm

کاربر
2009-06-18
3
2
شما درست متوجه سوال من نشدین ، من dvrدارم ولی سوالم اینه اگه با آنتن نانو به خونه شبکه اش بکنم چطوری میتونم تو خونه از تصاویر بکاپ داشته باشم . دزد وقتی در ضد سرقت رو میشکونه میاد تو دیگه باکس فلزی هیچ کارست
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: ehsan4952

iranslot

VIP+ افتخاری
کاربر
باسلام
همان طورکه دوستمان اشاره کرد اگر در منزل تصاویر را داشته باشید همان جا می توانید ضبط نمایید اگر از نرم افزار خود دستگاه استفاده کنید smsراحت تر میشود این کارراانجام داد
 
بالا